Często spotykam się z podejściem moich przyszłych klientów, że wykonanie strony internetowej to prosta sprawa. Logo, obrazki, tekst i wystarczy. Nie widzą wszystkiego, a na zapleczu dzieje się dużo ciekawych rzeczy.
Żeby powstała storna internetowa, którą oglądamy w internecie dobry fachowiec musi poświęcić co najmniej tyle samo pracy na część widoczną jak i niewidoczną dla przeciętnego użytkownika. Czas poświęcony na:
- wyszukanie czego internauci poszukują,
- dobór właściwej technologii,
- analizę treści i właściwe dobranie tekstów do strony,
- analizę najlepszego układu podstron i nawigacji,
- opis wszystkich elementów na stronie,
- właściwe umieszczenie w odpowiednich miejscach internetu informacji o firmie
szybko zaprocentuje lepszą pozycją w wyszukiwarkach nawet bez ogromnych nakładów na pozycjonowanie. Poprawne wykonanie tej pracy spowoduje też, że w przyszłości pozycjonowanie czy to w Google AdWords lub też organiczne będzie prostsze i tańsze. Poza tym właściwa nawigacja i możliwość szybkiego dotarcia do informacji której się szuka sprzyja odbiorcom strony, którzy docenią to i powrócą na stronę.
Podsumowując – jeżeli chcesz mieć dobrą stronę dowiedz się co się będzie działo na zapleczu, a nie dbaj tylko o fasadę.